Tarjoan sinulle koiran- ja omistajankoulutusta

Koulutustunnit, treenitilat, verkkovalmennus, oheistuotteet

Yksityistunnit koirankoulutus

HENKILÖKOHTAINEN VALMENNUS
  • LAJIKOHTAINEN, RALLY-TOKO, TOKO, PK-LAJIT (BH ja JÄLKI)
  • KISAAN/KOKEESEEN TÄHTÄÄVÄ
  • YKSILÖLLISET TARPEET
  1. PENNUNOMISTAJAN VALMENNUS
  2. PERHEEN OPASTUS
  3. YKSILÖLLINEN OHJAUS

ONGELMAKÄYTÖKSEN MUOKKAAMINEN JA OMISTAJAN NEUVONTA, monipuolinen palvelutarjonta

SILLOIN KUN SINULLE SOPII

Ryhmäkurssit koirankoulutus

Ryhmässä aiheesta riippuen 4-5 koirakkoa (koira+ihminen).

Koulutusaika jakaantuu kaikkien kesken huomioiden jokaisen yksilölliset tarpeet.

Mahdollisuus seurata muiden harjoittelua.

KUUNTELUPAIKKA RYHMÄÄN 10€/HENKILÖ

Koulutuksia on tarjolla PENTU- , RALLY-TOKO, ARKI-, NOSEWORK-, TOKO- ja joitakin erikoisKURSSEJA. Useilla kursseilla on jo ilmoittaumisesta alkaen kirjallista- tai videomateriaalia koulutuksiin liittyen.

Tulevia ja alkavia kursseja löydät Palvelut

PENTUPAINIT ja DOGFUN-päivät

Pentupainit tarjoaa mahdollisuuden energian purkamiseen, toisten koiranpentujen kanssa leikkimiseen ja sosiaalistentaitojen kehittämiseen.

Paineissa on kaksi kategoriaa ALLE 7 KG JA ENSIKERTALAISET sekä YLI 7 KG sarja :) .

Paineissa huolehditaan turvallisuudesta eikä ketään kiusata. Siksi kouluttaja on mukana valvomassa tapahtumia ja neuvoo omistajia kuinka toimia.

Kysymyksiä saa esittää ja niihin vastata parhaan osaamisen mukaan.

DOGFUN -päivinä rakennetaan halliin toimintapisteitä mitkä tarjoavat runsaasti virikkeitä ja omistajan kanssa touhuamista.

TEEMA PÄIVÄT

KOULUTUSTILAN VUOKRAUS

HALLI ON n. 300 NELIÖTÄ. TILASSA ON WC JA VESIPISTE. LÄMPÖTILA +10 ASTETTA. HIEKKA-KUMIROUHE TÄYTTEINEN KEINONURMI. KÄYTETTÄVISSÄ TOKO JA RALLY-TOKO TARVIKKEET. NÄYTTELYHARJOITTELUA VARTEN USEITA PEILEJÄ SEKÄ PÖYTÄ.

ULKOKENTTÄ KESÄLLÄ. n. 500 NELIÖTÄ AIDATTUA NURMIKENTTÄÄ. HUOMIOITAVAA ETTÄ VIERESSÄ KULKEE JUNARATA JOSTA AIHEUTUU JONKIN VERRAN MELUHAITTAA. KENTÄLTÄ LÖYTYY PK-HARJOITTELUUN SOPIVAT ESTEET.

VARAUSKALENTERI JA HINNASTO

Rally-tokon ohjaaja valmennus verkossa

VUOSI JÄSENYYS 95€     Sivustolla Eija Heinonen jakaa omien koiriensa treeniohjelmat ja huomioita lajiharjoitteluun liittyen. Harjoitusohjelmassa erityisesti SUOMEN ja FCI RALLY-TOKO.

KUUKAUSI JÄSENYYS 15€   Sivuston materiaaliin tutustuminen, myöhemmin aiheita lisätään samassa tahdissa kuin vuosi jäsenyys.

FCI RALLY-TOKON KANSAINVÄLISET TEHTÄVÄT 12,50€/KUUKAUSI Tehtävät, koeohjeet ja säännöt. Jaan omia ja luvalla valmennettavien harjoitusvideoita tehtäviin liittyen. Videoilla avaan tehtävän jokaista osaa, huomioita säännöistä ja varsinkin eroavaisuuksia tämän hetken Suomen rally-toko sääntöihin.

RALLY-TOKO ALOKAS LUOKAN TEHTÄVIEN HARJOITTELUA OHJAAJAN TEHTÄVÄT JA KOIRAN HARJOITUKSET 5€/2 pvä    Käytännön kurssille osallistuneiden toiveesta koostettu videot ja ohjeet tehtävien opettamisesta. Erityisesti ohjaajan toiminnan merkitys. Miten alkuharjoittelun eleet jalostetaan kisasuorituksen ohjaukseen. Voit kysyä tarkennuksia tehtävistä, mikäli haluat omiin videoihin kommentteja tai ohjeita täytyy näihin varata ns. PUHELINNEUVONTA AIKA

Sormiklikkeri 7,00€
400 gr 5,30€/kpl ja 800gr 8,50€/kpl
NUOLUALUSTA IMUKUPEILLA 7,20€